torsdag 16. august 2012

Endelig Torsdag..

Idag er det endelig Torsdag, gud som jeg har ventet på denne Torsdagen her..
Idag skal jeg (vi) nemlig ut til Tor Erik igjen, har ikke sett han siden tidlig mandags morgen nå så jeg kjenner sommerfuglende flakser i magen og at jeg gleder meg noe helt sinnsykt til å se han igjen.

Til helgen ser det ut til at det blir hyttetur på oss, gleder meg masse til å ha en hel helg sammen med min kjære, bare han og jeg (og lille Asti men hun er alltid med på lasset nå), nyte hverandre og kose oss masse..
Håper det blir vær til å ta en tur en av dagene, men det får vi ta som det kommer.

Så jeg blir borte enda en helg fra bloggen, men nå kan man ikke klage, nå har dere fått masse innlegg de siste dagene :)

Frem til klokken blir halv 4 må jeg få funnet ut hva jeg skal pakke med meg, kanskje kikke på yr.no og se hva de melder der ;)
Så må jeg få sminket meg litt ogs¨å finne ut hvor jeg skal møte han..
Weee jeg skal møte kjæresten min igjen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)