onsdag 15. august 2012

Denne dagen kommer aldri tilbake.

Sola skinner enda en dag her på sørlandet, hva har skjedd tro, har sommeren endelig kommet?
Fra jeg sto opp i dag har jeg hatt en merkelig men deilig energi, ja egentlig startet den før jeg sto opp også.
Så til nå har jeg fått ryddet i sminken min og sortert litt (les: prøvd å lage orden), vasket gulvene i leiligheten, ryddet bort en del små ting jeg aldri finner en plass til, gått ut med søppelen, vasket opp, pantet flasker, gått tur med Asti, laget frokost, tørket oppvasken, vasket badet og ristet sofan (har ikke støvsuger så da må jeg bære pute for pute ut å riste.

Jeg har rett og slett vært effektiv i dag, om det er for å få tankene bort fra at det er enda en dag til jeg får se min kjære, eller om det er fordi jeg kjeder meg vet jeg ikke, men det ble hvertfall gjort og det er det viktigste :)

Resten av dagen har jeg ingen planer, vet ikke helt hva jeg skal ta meg til heller.
Men akkurat nå frister det mest å legge seg i sola med en bok og bare drømme meg bort.
Funderer på om jeg skal ta meg en tur på "senteret" vi har her og kikke, har enda ikke fått sett hva de har der..

Nå har Asti funnet både ball og bånd så da er det bare å få rumpa opp av sofan og komme meg ut for å leke..
Men vi blogges dere :)
Nyt dagen, denne dagen kommer aldri tilbake ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)