onsdag 15. august 2012

Fantastisk natt.

Fantastisk morgen alle sammen..
Nå virker det som Asti endelig har falt helt til ro i leiligheten og at hun er seg selv igjen.
I natt har hun nemlig sovet tett inntil meg hele natten uten å lage en eneste lyd..
Kan tro jeg har kost meg og ikke minst sovet godt<3
Beste natta på lenge rett og slett<3

Idag har jeg ingen planer, enda hvertfall.
Eneste jeg faktisk tenkte å gjøre var å vaske over leiligheten, sortere litt i sminke sakene mine, gå en lang tur med tuppa også lage middag.
Innholdsrik dag hehe..

Imorgen får jeg endelig se kjæresten min igjen.
Stakkaren har jobbet overtid hele uken for å komme gjennom alt som må gjøres på jobben.
Flinke gutten min sin<3
Men i morgen så regner jeg med at jeg ser han en eller annen gang, og det skal bli utrolig deilig<3
Kjenner jeg savner han masse nå, tror dette er det lengste vi har vært borte fra hverandre siden vi ble sammen hehe, har ikke sett han siden mandags morgen :P
Er ikke så lenge når jeg tenker meg om men føles lenge ut..

Men en dag til klarer jeg å holde ut :)
Nå er det morgen tur før det er NOKA frokost på meg..
Håper dere alle sammen får en flott dag, skolestart eller ikke skole start :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)