lørdag 4. august 2012

Richard vant tur til 12 000 kr.

God morgen alle sammen.
først av alt må jeg gratulere min kjære lillebror som spiste seg til en India tur.
Han var med på chilli konkurranse som gikk ut på å drikke tandorry saus i styrkegrad 5-8.
6 er det høyeste de serverer på det utestedet og 8 er ikke lov å servere i Norge uten at det blir søkt om, så det sier litt om hvor sterkt det er.

Under semifinalen på Torsdag klarte han bare ferdig styrke 6 før han måtte gi seg, derfor skulle han jo egentlig ikke til finalen.
Men så hadde han som gikk videre ringt og trukket seg i går, så Richard fikk en mulighet til.
Han konkurrerte med en jente og begge to klarte å drikke opp alle styrkene, derfor ble det avgjort på loddtrekning.
Premien var en tur for 2 til India med en verdi på 12 000kr..
Kan tro jeg er stolt av lillebror!



Igår feiret vi i leiligheten min med noen pils og drinker.
Helene ble også med og det ble en riktig så koselig kveld syns jeg.
Idag blir det grilling ute hos min kjære sammen med jentene og noen mannfolk.
Tror det kan bli kjempe koselig og jeg gleder meg masse..

Nå skal jeg få ryddet opp litt her, ser mer eller mindre bombet ut etter i går ;)
Vi blogges plutselig igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)