tirsdag 28. august 2012

Verdens heldigste jente.

Jeg er verdens heldigste jente, for jeg har uten tvil funnet drømme mannen.
Han jeg har drømt om, skrevet hemmelige lister om i dagboka på barneskolen, han jeg har håpet på, fantasert om men aldri trodd jeg kunne finne.
Han som tilbyr meg alt jeg trenger og mer til.

Jeg har funnet en mann som er der fult ut for meg bare jeg tør å si i fra at jeg trenger han.
Jeg har funnet en mann som lytter når jeg vil prate klokken 23 på kvelden selv om han skal opp klokken 6.
Jeg har funnet en mann som holder rundt meg episode etter episode av Dexter.
Jeg har funnet en mann som jeg ler så mye sammen med at mage musklene mine gjør vondt.
Jeg har funnet en mann som får meg til å smile bare med å se på meg.
Jeg har funnet en mann som får meg til å ville se bra ut, ikke nødvendigvis for han men fordi jeg føler meg bedre.
Jeg har funnet en mann jeg kan sitte 90 minutter (ofte 96 pga overtid) og se fotball med, og faktisk følge med på ballen.
Jeg har funnet en mann jeg er trygg på og med og som får meg til å sovne innen en halv time om nettene.
Jeg har funnet en mann som elsker meg til tross for det jeg sliter med.

Kjæresten min er fantastisk, vi kan prate sammen om alt uten at det føles unaturlig. om det er barneoppdragelse eller film spiller ingen rolle, vi prater like intenst om det og diskuterer saklig.
Han lytter på meg og husker hva jeg sier i etter tid.
Han prøver på sin fantastiske måte å finne ut av psyken min selv om jeg bare gir små hint inni mellom.

Han er snill som dagen er lang og vil meg kun det beste.
Han er dønn ærlig om alt og holder ingen ting igjen, på denne måten vet jeg alltid hva han mener om ting.
Han kan si de fineste ting helt spontant bare fordi han føler for det.
Han holder rundt meg hver natt vi er sammen og gjør at jeg sovner trygt og godt.
Han får meg til å utforske sider med meg selv jeg ikke viste var der.
Han passer på meg og han er der for meg.

Når jeg en gang malte dette var jeg usikker på forholdet jeg var i, jeg hadde det ikke bra med meg selv eller i hverdagen.
Dette bilde malte jeg som et bevis til meg selv, tro på kjærligheten og ha troa på at den vil dukke opp.
Han har fremtidsplaner og prater om hva han vil gjøre med og i livet.
Han har drømmer og han har håp om livet sitt.
Han er en fantastisk omsorgsfull, kjærlig og snill far.
Han får meg til å se filmer jeg ikke viste jeg likte og høre på musikk jeg trodde jeg ikke likte.
Han tar meg med på opplevelser og gir meg minner.

Tor Erik er rett og slett fantastisk, alt jeg noen gang har ønsket meg hos en kjæreste, livspartner og venn.
Han gjør meg til en bedre versjon av meg selv (med hjelp av meg selv).




2 kommentarer:

  1. åå, jeg har blitt så motivert av å lese bloggen din at jeg nå SKAL greie å slanke meg!! har prøvd utallige ganger før, men denne gangen skal det gå.. vil gjerne begynne på noka dietten jeg å :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre at du blir motivert av bloggen min, det er jo mye derfor jeg blogger, i håp om å kunne inspirere og motiver andre :)
      Masse lykke til med slankingen :)

      Slett

Ha en flott dag :)