mandag 20. august 2012

Endelig tilbake.

Endelig er jeg tilbake igjen.
For første gang på..... ja hvor lenge er det egentlig nå, hvertfall år, har jeg satt meg ned med scrappbook tinga mine og kost meg i timesvis.
Jeg har fremkalt bilder, jeg kan kose meg og jeg har inspirasjonen til å lage ting, jeg er tilbake igjen.
Jeg har til og med fremkalt enda flere bilder, bare fordi det var deilig å starte igjen, vurderer å slutte å røyke fordi jeg plutselig ser alt jeg kan få for de pengene jeg sparer..

Dette er ikke bra;)
Men når det er kamp på tv (som jeg ikke har) og kjæresten er langt (men nært) borte, Asti ligger i senga og snorker, ja da må jeg gjøre noe, og nå kjenner jeg at jeg virkelig har savnet det.
Ingen mann som henger over meg å klager over at han må se film alene, ingen leilighet som flyter, ingen mas og ikke noe klaging, jeg kan gjøre akkurat som jeg ønsker, og det elsker jeg.
Musikk, gulvet fult av hobby ting, teppe og dårlig lys er alt jeg trenger, jeg er i mitt ess..

Det er snart jul også dere, dette året blir det trangt om pengene så jeg må prioritere riktig.
Men man kan komme langt med fantasi og prioritering.
Og i år har jeg et enda større problem når det kommer til gaver, plutselig mange flere å handle til, jeg må virkelig tenke rett og slett.
Er det noe jeg sliter med så er det å finne gaver til kjæresten, det har jeg alltid gjort og når han har bursdag i desember også så blir det enda vanskeligere, så hvis noen av dere har noen bra tips er det bare å spytte ut.
Jeg er forresten den type person som kjøper 10 gaver fordi jeg er redd for at det ikke er bra nok med en, tilfelle den ikke faller i smak liksom hehe...

Nei det er snart på tide å tenke på julegaver, og nå som Asti burde fjerne tannstein til 2000 kr (som jeg ikke har) i tillegg MÅ jeg begynne å tenke på julegaver som kan gjøres billig men bra..
Så tips mottas med takk..
Nå skal jeg hive meg ned på gulvet litt igjen, før jeg finner senga med verdens vakreste jente<3
Imorgen er det båttur med verdens beste kjæreste og ungene hans.

Jeg er kvalmt lykkelig for tiden altså, en fantastisk kjæreste som jeg kan prate med, være stille med, ligge inntil og våkne med.
En som bryr seg om meg og mine behov, som elsker meg for den jeg er, som vil meg alt godt.
Noen flotte unger som viser mer og mer tillit til meg for hver gang vi møtes, som åpner seg for meg og betror seg<3
En familie som er fantastisk og ikke minst venninner som jeg vet er der for meg.
Jeg har det rett og slett fantastisk<3




Masse gamle ting jeg har laget, de nye får dere se når de er ferdige ;)

3 kommentarer:

  1. Du er flink :D Lag ting, gavekort på massasje, en helaften, hjemmelaga middag, rydding av hus, hjemmelagde ting som er hekla eller strikka.. Alle de tinga du lagte ifjor! Vaniljesukker osv på søte krokker som er fint pynta :D De oppskriftene synes jeg du skal legge ut i år også!! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det var en god ideè, kanskje jeg skal finne frem de oppskriftene igjen og se gjennom de, og prøve å finne på noen andre lure ting ;)

      Slett
  2. Stump røyken så er saken biff!Bra for helsa, bra for økonomien:)

    SvarSlett

Ha en flott dag :)