tirsdag 7. august 2012

Herlighet så lykkelig.

Herlighet så lykkelig jeg er!!!!!
Jenta mi er endelig kommet hjem, etter 3 lange måneder uten, (ja for selv om jeg har sett henne noen ganger i uken kaller jeg det fortsatt uten, hun har ikke vært ved min side, ligget på fanget om kvelden eller gått turer med meg).

Jeg merker på henne at hun nok syns det er stille, første dagen uten noen av valpene, i en ny leilighet der plutselig mamma er til stede hele tiden mens han hun har forholdt seg til plutselig er borte.
Muligheten til å ligge på en liten veranda i sola, eller muligheten til å i det hele tatt se sola istede for å ligge i en mørk leilighet timer om gangen, ja jeg tror det er stor forandring for henne.
Men hun faller mer og mer til ro etter hvert som timene går, snart håper jeg hun blir helt trygg.

gammelt bilde fra en tur med helge.

Nå har vi nettopp kommet hjem fra en deilig tur til stranden.
En times gange i raskt tempo var nok ikke dumt for noen av oss tror jeg, er vel nesten den lengste turen hun har hatt siden valpene ble født, hvertfall den gøyeste siden hun fikk villet seg litt i sanden ;)
Det er så deilig å se på, hun tar helt av når hun løper i sanden, hvis en hund kan smile så smiler hun omtrent rundt og du ser at hele hunden elsker det.
Løpt på gresset fikk hun også gjort, noe som hun ikke er så vant med når hun bodde midt i byen, masse nye lukter og inntrykk..

Imorgen planlegger jeg morgen turen ned til stranden hvis været er dårlig slik at folk ikke gidder å bade, hvis ikke blir det senere kveldstur enn i dag slik at hun kan få løpt litt uten bånd om det ikke er noen der.
Ellers blir det vel noen turer rundt her for å bli bedre kjent for oss begge to.
Jeg nyter hvertfall det å komme meg ut igjen.
For det er rart det der, hvor mye lettere det er når man har hund, da kan man liksom ikke finne på unnskyldninger hele tiden på hvorfor det ikke passer..



Nå skal jeg få begynt på "middagen" min før jeg skal lene meg tilbake å oppdatere meg på noen blogger..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)