onsdag 15. august 2012

En dag med det JEG vil.

3. dagen hjemme i leiligheten, jeg har faktisk ikke vært alene i leiligheten så lenge noen gang, og ikke minst så lenge uten Tor Erik..
Men ja, 3. dagen og jeg kjenner på rastløsheten, savnet, kjedsomheten ja i det store og hele går jeg rundt meg selv i dag.

Leiligheten er som nevnt under her vasket, hunden luftet opp til flere ganger og jeg fikk et akutt innfall av kjedsomhet, den type kjedsomhet som sitter i hele kroppen og du går tom for ideer å gjøre i 14 tiden i dag.
Vel hva gjør man egentlig da?
Jo da satt jeg meg ned, tok opp det jeg og psykologen pratet om i går om at jeg måtte sette av tid til å gjøre akkurat det Silje ville gjøre uten å tenke hva andre vil mene om det og fant den perfekte planen.

Jeg tok turen til butikken og handlet inn 3 pils, koteletter og en brus.
Gikk hjem igjen, tok dynen ut på verandaen, kledde av meg til undertøyet og la meg i sola med en kald pils, potetgull og sjokolade!

Beste sjokoladen!!!
Tok med meg boka jeg holder på med og la meg til rette.
Etter noen timer (les: når sola endret kurs og jeg risikerte å få skille fra veranda veggen min) tok jeg turen i dusjen, med peeling, hår kur, ansiktsmaske, ja skikkelig selvpleie før jeg igjen satt meg i sola for å tørke og lese bok..

Og vet dere hva?
Det kjennes herlig ut å kunne sette av en dag til meg selv og gjøre det jeg vil, uten å være redd for at andre skal tenke ditt eller datt, for andre kan tenke og mene akkurat det de ønsker, men det var dette JEG ville gjøre for meg selv, dette jeg ønsket å gi meg selv i gave for at jeg har vært så flink som jeg har vært ang angst trening den siste tiden og her etter skal jeg bli flinkere til å gjøre nettopp slike ting jeg ønsker.



Nå skal jeg lese ferdig boka, før jeg pakker det jeg trenger for helgen.
Da ser det ut til at det blir hyttetur med min kjære og Asti <3
Kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til å se kjæresten min igjen i morgen..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)