onsdag 8. august 2012

Dagen i dag i bilder.

Idag har Sunniva kommet besøk på overnatting.
Dagen har egentlig bare flydd av gårde kjennes det ut som.

Først var det som sagt tur med venninnen min, så ble det tur på stranden med Sunniva og Asti, der Sunniva var så tøff at hun badet.

Fine stranden.

Vakre lillesøster<3

Vakre jenta mi stor koser seg med å løpe i sanden, hunden og leiligheten var full av sand når vi kom hjem så da var det rett i dusjen :)

Nå har vi vært på kvelds tur, Asti fant ut at hester er veldig skumle, så hun ville helst gå fortest mulig hehe..

Til middag hadde vi taco med svinekjøtt istede for kjøttdeig, noe Sunniva syns var myyye bedre enn vanlig ;)

Nå kjenner jeg at jeg snart vurderer å finne senga, er kjempe trøtt etter en dårlig natt og jeg regner med at det blir en krevede dag i morgen.
Da er det ut til min kjære og ungene igjen (ikke at det er krevende) og Asti er med for første gang, forbereder meg på at jeg kommer til å ha en stykk stresset hund, to stykker glade og hyperaktive barn som gjerne vil kose med denne ull dotten, og en stykk sur katt rundt meg.
Tror jeg trenger all søvn jeg kan få.
Før dette skal jeg også innom pappa en tur for å hilse på, noe som bare er koselig når jeg er alene, men med Asti som igjen blir stresset fordi det er et nytt sted blir det nok også mer krevende.
For de som ikke skjønner det, ja jeg har et stykk stresset hund på nye plasser, det jobbes med!

Kjenner jeg savner min kjære nå, selv om det bare er siden i går etter middag jeg har vært uten han.
Men det er utrolig godt også å kjenne på savnet, det betyr bare at jeg er veldig glad i han <3
Blink skudd når jeg passer barn ;)
Til mitt forsvar så satt jeg å regnet sammen noe ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)