tirsdag 7. august 2012

10 ærlige fakta om meg.

Hvem liker ikke å lese ærlige fakta om andre?
Lære personen bedre å kjenne, kanskje få vite noe nytt, noe flaut eller noe alvorlig?
Vel her er 10 dønn ærlige fakta om meg.

  1. Jeg har prøvd narkotika når jeg var yngre, noe jeg skulle ønske jeg aldri hadde gjort, men som har gitt meg erfaringer jeg velger å ta med meg videre i livet som lærdom.
  2. Jeg gråter mye når jeg er alene, ikke nødvendigvis fordi jeg er lei meg, redd ol, men av og til fordi jeg trenger å få en utblåsning, jeg trenger å få ut følelsene jeg stenger inne alt for mye av tiden.
  3. Jeg stjal godteri på nær butikken når jeg var liten (barneskolen) sammen med venninnen min.
  4. Jeg har sterke følelser for enkelte gjenstander jeg eier, kan sitte lenge å se på detaljene.
  5. Den beste måten å roe meg ned på når jeg er stresset, tenker (uten å tenke) eller "faller ut" er å klemme meg hardt uansett hvor mye motstand jeg gir, motstanden gir jeg kun fordi jeg får panikk, men en hard klem er den beste medisinen for at det skal gå over fort.
  6. Jeg spiste kanskje brød 4 ganger i mnd for noen mnd siden, men nå syns jeg det er ganske godt (vel og merke sammen med egg, toast og andre "sære" Silje ting ;) )
  7. Jeg er en pappa jente og skulle gjerne sittet på fanget enda hvis det ikke hadde blitt sært.
  8. Jeg er utrolig glad i kos, og kan sitte å kose med eller bli kost med i timesvis, det kan aldri bli for mye av det!
  9. Jeg hatet fotball for noen mnd siden, men nå følger jeg spent med via vgtv hvis jeg ikke får sett enkelte kamper ;)
  10. Jeg er morgengretten og bør få røyken min før noen stiller for store krav til meg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)