tirsdag 7. august 2012

En spesiell dag på alle måter.

Idag har det vært en spesiell dag på alle måter.
Kjære Tequila, min/vår første hund som senere ble mamma og de sin hund ble i dag avlivet.
Utrolig trist men dessverre nødvendig..

Jeg har også passet på barna til Tor Erik hele dagen for første gang i dag, noe som gikk kjempe greit (ikke at jeg hadde forventet noe annet).
Vi har stor kost oss masse..

Ikke minst har jeg fått hentet tilbake Asti igjen, jenta mi, hunden min, vennen min.
Hjemme i leiligheten min der hun hører hjemme <3
Hun er naturligvis veldig stresset akkurat nå, forstår vel ikke så mye stakkar.
Men det er ikke rart heller, mamma kommer å henter henne, kjører til en ny leilighet der alle tingene hun kjenner igjen står, også skal hun liksom bo der..
Jeg hadde jaggu blitt stresset selv.
Men hun roer seg mer og mer ned, og verandaen min likte hun veldig godt, tenk å kunne ligge ute i sola å kose seg da gitt..

I kveld er planen en lang og godt tur til stranda sammen, har gledet meg siden jeg flyttet hit å ta ho med meg, så det blir nok kjempe bra..
Ellers er det bare å slappe av for oss begge..
Imorgen blir det også en slappe av dag i leiligheten, jeg, Asti og masse kos..
Blir deilig egentlig, selv om jeg så klart savner min kjære når vi ikke er sammen, men det er egentlig veldig godt av og til det.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)