torsdag 2. august 2012

Full dag nok en gang.

God morgen godt folk :)
I går var faktisk første dagen i leiligheten min der jeg ikke ble sittende å tenke vonde tanker, der jeg ikke satt å gråt eller tenkte på fortiden.
Utrolig deilig var det, og jeg håper det blir mange mange flere slike dager i tiden som kommer.
Jeg har også sovet utrolig godt i natt selv om min kjære ikke har vært hos meg, han var med meg i drømmene da, noe som ikke var fult så koselig ;)

Idag er det nok en dag med fult program.
Det blir buss inn til byen om ikke så alt for lenge tenker jeg der jeg må prøve å komme meg inn til Terra forsikring for å få et møte.
Så blir det inn til valpene og være der, en eller to av de blir solgt i dag ser det ut som så da må jeg si farvel :(
Heldigvis skal lillebror ha den siste valpen som eventuelt er igjen, så jeg mister ikke kontakten med alle<3 Kan tro jeg ble jublende glad da..
Selv om det hviler noe trist rundt det også, men det er så pass privat at jeg ikke vil dele det her.

Nå ser det ut til at jeg får jenta mi tilbake til uka som kommer, gleder meg ufattelig mye til å ligge inntil henne igjen.
Gå turer, prate og kose masse..

I halv 4 tiden blir det tur opp til pappa med min kjære, pappa er jo så betatt av Tor Erik og prater nesten ikke om annet når jeg besøker han, så det blir sikkert kjempe koselig.
Så er det ned i byen å se på Richard når han skal delta på chilli konkurranse.
Det beste er at han har stor sjangse til å vinne hele greia, så vi må ned å heie..
Så er det hjem til gutten min tenker jeg, og bare slappe av resten av kvelden.

Dagen er som dere ser fullsatt, jeg hadde håpet og fått en halvtime med sol også i dag, men er usikker på om jeg rekker alt sammen egentlig..
Men jeg tar det som det kommer ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)