onsdag 15. august 2012

Ekte vennskap finnes.....

Ekte vennskap finnes der hvor taushet 
mellom to mennesker er behagelig ♥

Det å kunne sitte lenge i stillhet sammen med deg uten å føle at jeg må finne på noe å si er trygghet, det at vi så kan prate uten stopp om alt mulig er lykke <3.

Noen mennesker er så spesielle
at så fort de har kommet inn i livet ditt,
blir det rikere, bedre og mer
fullkomment enn du trodde var mulig.♥

Jeg er så heldig å ha møtt flere slike mennesker.
Mennesker som har støttet meg gjennom vanskelige tider, dratt meg med ut når jeg har trengt det, tørket mine tårer og veiledet meg når jeg ikke har vist hvor jeg skulle gå.

Det finnes ingenting som
er mer dyrebart i denne verden 
enn følelsen av å kjenne seg ønsket. ♥

Hva er vel bedre enn å få bekreftelse på at du er ønsket, elsket, verdsatt og respektert?
Hva bygger deg mer opp en skryt, positiv tilbakemelding og oppmuntring?
                               Bilde: Det finnes ingenting som
er mer dyrebart i denne verden 
enn følelsen av å kjenne seg ønsket. ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)