tirsdag 7. august 2012

Jeg er en jente som også...

Hvem er jeg?

Jeg er en jente som gjør mye for at de rundt meg skal ha det bra.
Jeg er også en jente som gjør mye for å gi et godt inntrykk av meg selv og for å bli likt av andre.

Jeg er en jente som er omsorgsfull og gir mye av meg selv for at de rundt meg skal føle seg trygge.
Jeg er også en jente som trenger omsorg for å være trygg.

Jeg er en jente som liker å ha kontroll over hva som skjer.
Jeg er også en jente som ikke klarer å uttrykke hvor jeg trenger kontroll henne rundt andre.

Jeg er en jente med sterke meninger og bein i nesa.
Jeg er også en jente som fort jatter med og er spak hvis jeg er redd for at mine meninger gjør at jeg ikke blir likt.

Jeg er en jente som vet hva jeg vil ha og hvordan jeg vil ha ting.
Jeg er også en jente som er redd for å si i fra til andre hvordan jeg vil ha ting, av frykt for å nettopp ikke bli likt eller respektert.

Jeg er en jente som er forståelsesfull hvis avtaler brytes eller andre ikke orker å finne på noe.
Jeg er også en jente som ikke forventer forståelse tilbake, og derfor sier ja til for mye og aldri klarer å si i fra når jeg ikke orker.
Jeg er en jente som får energi av å være sosial.
Jeg er også en jente som kobler av med å blogge, høre på depressiv musikk og gråte alene.

Jeg er en jente som tenker for mye og analyserer det meste.
Jeg er også en jente som klarer å være spontan og ikke tenke over ting eller situasjoner som oppstår.

Jeg er en jente som husker det meste og holder orden.
Jeg er også en jente som glemmer små ting, overser små viktige ting og ikke får med meg alt.

Jeg er en jente som gjerne vil bli likt, respektert og forstått av alle.
Jeg er også en jente som ikke liker, respekterer eller forstår alt alle andre gjør.

Jeg er en jente som setter seg selv først.
Jeg er også en jente som setter andre høyt.

Jeg er en jente som får høre at hun er sterk og derfor prøver å leve opp til det.
Jeg er også en jente som egentlig er sårbar og langt i fra så sterk som jeg prøver å være.

Jeg er en jente som forstår at jeg er komplisert, vanskelig å bli kjent med og som over analyserer det meste.
Jeg er også en jente som er verdt å bli kjent med, jeg er verdt å bruke tid på for så fort jeg slipper deg helt inn å fjerner alle sperrene så er jeg ganske fantastisk!!!

* Men hvem er du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)