søndag 12. august 2012

de magiske orda.

Denne helgen har virkelig vært fantastisk på alle måter.
Det er første helgen jeg har hatt Asti ute hos Tor Erik og det har gått veldig bra.
Litt bekymret den første dagen ang Asti og katten, men han tok det mye bedre enn vi alle hadde trodd, ingen sår og ingen ting blod på jenta mi.
Hun har vel og merke ikke forstått at katten ikke er venn med ho, så hver gang han kommer vil hun leke, men etter litt fres og noen klaps forsvinner hun fort hehe.

Ungene har taklet utfordringen med hund veldig fint også, litt mer mas enn det Asti er vant til, men man kan ikke forvente annet heller av to små, det er jo så gøy med hund ;)
Vi har gått turer og ungene har lært å ta av og på bånd, holde båndet stramt og ikke minst gi Asti instrukser.
Asti har stor kost seg og ungene trives bra virker det som..

Det beste er at ungene blir tryggere og tryggere på meg for hver dag, og det er så utrolig deilig å se..
Når guttungen som er pappa dalt selv spør om jeg kan legge han må jeg holde meg i skinnet for å ikke hoppe opp og ned som en annen idiot og juble ;)
Eller når begge to vil at pappa skal gå på trening og at jeg skal passe på de og legge de, og ikke minst når du får høre de magiske orda for første gang fra to små.
Jeg er glad i deg<3
Slike ting setter deg helt ut, gir deg klump i halsen og får deg til å smile herfra til evigheten..
Guttungen søker mer og mer kontakt med meg også for tiden, og det er en nydelig følelse, vil leke alene, ha meg mer for seg selv og kose litt mer..
Jenta har fra første stund søkt kontakt og begge to får så mye de ønsker, alt for å bygge opp et godt forhold til de, selv om jeg også må si nei noen ganger..

Ellers har helgen bestått av sol (endelig litt sommer), grilling, tur til festning ting som var under krigen (sorry vennen men husker ikke hva det heter) og turer med Asti.
Ja også skitten fotball i hagen der jentungen ble sint på meg for første gang..
Vel vi ble venner igjen altså ;)

Jeg har med andre ord hatt en fantastisk helg.
Og mye tyder på at denne uken også blir flott..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)