tirsdag 14. august 2012

Masken er på.

I natt brukte jeg laaang tid på å sovne, jeg lå mer eller mindre bare å vridde meg i et par timer før jeg endelig fant roen og sovnet, iløpet av natten drømte jeg om alt fra psykologen til buss, tydelig at det skremte meg sist jeg skulle ta bussen til han og klarte å miste den.
Det er nok noe med at jeg må bytte buss et annet sted også tenker jeg.

Jeg forsto enda mer at jeg gruet meg til timen i dag og dagen generelt når det første jeg gjør når jeg sto opp var å sette på masken min (sminke meg) og fikse håret skikkelig, tydelig tegn på at jeg er nervøs for å møte folk.

Idag blir det en litt stress full dag skjønner dere, det er mange planer som jeg er usikker på om går opp i opp.
Asti skulle klippet seg klokken 11 i dag, men det ble utsatt til klokken 13, det vil si at hun ikke er ferdig før i 16-17 tiden noe som gjør at det blir stress moment når jeg skal på jente kveld i kveld.
Da må jeg først komme meg til byen og matche det med en buss ut til jentene.

Masken er på

Men jeg klarer da det også vil jeg tro, må bare huske å puste på veien og holde hodet klart.
Nytter ikke gjøre annet en det..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)