søndag 5. august 2012

Helgen min.

Nå sitter jeg i leiligheten etter en lang men utrolig koselig helg.
Fredagen var Helene og Richard i leiligheten sammen med meg, vi satt egentlig bare å koste oss med noe å drikke og masse prat.
Kjempe koselig <3

I går var det grill kos hos Tor Erik med god jentene Susanne, Ann Helene (med mann) og Helene, Richard var også med pluss en kompis av Tor Erik som stakk innom en tur..
Masse deilig mat, fantastisk god kake og koselig selskap.

Idag våknet vi tidlig men ble liggende å sløve helt til halv 1 før vi sto opp, etter det var det bare å få ryddet etter i går, få i oss noe mat og sløve på sofan med Dexter før det var fotball kamp..
Litt skuffet over kampen i dag må jeg si, men blir vel bedre om 15 dager ;)

Nå er min kjære på fotball trening mens jeg har vært på butikken og handlet litt mat til i kveld og morgen, vasket leiligheten litt etter Fredagen og nå skal jeg bare puste ut og slappe av de minuttene før han kommer "hjem" igjen.
Uken som kommer vil nok bestå av barnepass for de små, høydepunktet blir uten tvil å få Asti hjem igjen, ser ut til at det blir alt nå på Tirsdag...
Så kjenner jeg meg selv rett blir det vel litt av og på blogging igjen, men jeg gidder ikke blogge bare for å blogge liksom, da blir det bare teit..

Håper dere har det fint alle sammen, jeg nyter hvertfall hver dag<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)