søndag 12. august 2012

Noe gleder enn mer enn andre ting.

Alle har vi noen ting som gleder oss mer enn andre, alle har vi noen ting som får lykke følelsen til å boble over eller smilet til å gå rundt.
Alle har vi noe, her er noen av mine ting.

  • Skryt, når jeg får skryt for noe jeg er flink til klarer jeg å tro på det, jeg kjenner rødmen brer seg men også lykken.
    Dette er nok fordi jeg har vokst opp med en far som ikke var flink til å skryte uansett hvor hardt jeg prøvde, og som heller var veldig flink til å kritisere hva som var galt.
    Det er nok litt her det ligger at jeg alltid prøver mitt beste for å være flink i alt også, og at jeg blir overrasket hver gang jeg får bekreftet at jeg er flink.
  • Når Asti tar skikkelig av på tur og får sine berømte raptuser, da vet jeg at hun koser seg og da har jeg det fantastisk med meg selv.
  • Når Asti kommer å legger seg på fanget mitt mens jeg blogger (slik som nå), da vet jeg at hun er trygg og har det bra.
    Da kan jeg kjenne lykkefølelsen brer seg som en bølge gjennom kroppen<3
  • Når jeg kan sitte å se film/tv/eller bare slappe av mens Tor Erik holder rundt meg, da føler jeg meg trygg og elsket.
  • Når ungene kiler meg til jeg knekker sammen av latter mens de ler minst like godt selv.
    Denne trenger vel ikke nærmere forklaring vil jeg tro?
  • Når jentungen sitter på fanget å koser, da vet jeg at hun blir mer og mer trygg på meg og trives rundt meg<3
  • Når jeg får en uventet søt melding, en slik melding som får forelskelsen til å boble over, rødmen til å bre seg og smilet til å gå rundt, den som får meg til å føle meg helt trygg på alt i verden.
  • Å ligge tett inntil den jeg er glad i om natten og bli holdt godt rundt, da føler jeg meg helt trygg, jeg kan slappe av og verden er et bra sted å være.
    Enda bedre er det de nettene vi ligger slik hele natten..
  • En lang og frisk tur i dusk regn, da føler jeg at jeg lever.
  • Blomster på døra, det er alltid like flaut å overraskende å få det, men for en fantastisk følelse<3
  • Stå opp tidligere enn alle andre, sette på kaffe og nyte stillheten.
    Når det ikke er noen som haster på jobb fordi det er for tidlig, veien er tom for biler og det eneste jeg hører er fuglene.
    Lykke.
  • Gode samtaler med venninner, samtaler der du føler deg forstått, respektert og tør å være ærlig.
  • Når du får tillit fra barn og hører de magiske ordene -jeg er glad i deg<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)