torsdag 30. august 2012

-Jeg kjeder meg dagen-

Sto opp klokken 6 og var lys våken, det har blåst noe sinn sykt i natt så jeg lå mer eller mindre våken fra klokken 4 i natt, krøp på et tidspunkt tett inntil min kjære og koste meg mens det blåste som mest før jeg sovnet litt igjen.
Men ja altså, 6 sto jeg opp, da startet dagen, fint det altså men det jeg ikke tenker på er at dagen blir uutholdelig lang!
Og i dag er det en skikkelig "jeg kjeder meg dag".

Så da var det bare å finne på noe å gjøre, leiligheten så ikke ut så hva passer bedre enn å rydde den?
Fikk klistret opp noen påminnelser til meg selv på ytterdøra og toalett døra mi.

Siste jeg ser før jeg går ut av døra -Veien blir til mens du går!-

Første jeg ser om morgenen, siste jeg ser før jeg legger meg.
-Du er verdifull, du duger!-

Når det var gjort (tenk da hadde det gått hele 4 minutter) var det bare å få bort kassene, så nå er stuen ryddig og soverommet bombet (har ikke plass til alt så stabler det der).
Så kjedet jeg meg litt igjen og fant ut at jeg like godt kunne vaske leiligheten når jeg var så godt i gang.

Kan dette kalles et smutthull kjæresten min? *smile pent og folder hender*.

 
Litt av stua mi, dårlig bilde dessverre men her ser dere hvertfall "skapet" jeg har alt fra mat til kopper og kar i, Scrappe kroken min, kofferten til min kjære som han enda ikke har fått igjen og det flotte kjøleskapet mitt.

Litt til av stuen min, enda dårligere bilde men her ser dere sjenken pappa har malt, kofferten til Asti, buret til Asti og veranda døra mi:)

Nå kjeder jeg meg igjen og vet ikke helt hva jeg skal ta meg til.
Ja jeg har fått pleid trynet mitt også i dag med både gjørme maske og fuktighets maske så det kan jeg heller ikke gjøre igjen, sett gjennom bilder, gått turer, laget mat, vurdert å sove men kjedet meg så mye at jeg ikke fikk sove (ja det er mulig), sjesket på får i kål, spist sjokolade, lest bok, ja jeg har gjort alt jeg kan komme på.

Lurer på om jeg skal slenge meg på en buss til pappa rett og slett, få noen timer til å gå kanskje slik at jeg ikke går på veggen.
Eller skal jeg "kjenne på det å være alene" litt til?
Nææ vet ikke, jeg kjeder meg for mye.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)