tirsdag 14. august 2012

Ikke som forventet.

Hei alle sammen.
Dagen ble ikke helt som jeg hadde planlagt for meg selv i dag, men bra ble den selv om.

Bussen til psykologen gikk veldig bra i dag, selv om jeg kjente at det egentlig startet som en litt dårlig dag med angst symptomer.
Timen gikk også veldig bra, gikk gjennom den siste tiden og all utviklingen jeg har hatt, gikk også gjennom de tingene jeg sliter med for tiden og jeg ble hvertfall litt klokere på hva jeg burde gjøre, selv om det er et stykke igjen før jeg er helt frisk som vi ble enige om.

Asti kom senere til frisøren enn vi hadde planlagt, og da steg stress nivået mitt til over det som er bra, jeg fant ut at jeg ikke orket å vente en halv time på bussen så derfor tok jeg beina fatt og gikk til strømmen for å ta den derfra.
Hoppet så av på maxis der jeg fikk handlet inn noen få ting jeg manglet, og tok turen videre til pappa.
Derfra gikk det opp til frisøren for å hente tuppa mi som var blitt kjempe fin.
Mens jeg var der fant jeg ut at jeg rett og slett ikke orket jente kveld, angsten min var nokså fremtredende og jeg tenkte at det beste var å reise hjem for å slappe av og komme over kneika.

Mens vi ventet på bussen kom plutselig mamma, og det endte med at vi ble med hjem til dem en tur.
Asti og Laban ble gjenforent og begge to var kjempe glade for å se hverandre igjen virket det som.
Så gikk turen til stranden for at søskena mine skulle få bade også var det hjem.

Vel hjemme kjenner jeg at hodet mitt har kjørt seg litt vel mye i dag, at kroppen har vært i beredskap og at jeg egentlig er veldig sliten og tappet for alt.
Men det ble en fin dag, og jeg har fått masse trening på flere måter.
Men nå skal det bli godt å slappe helt av resten av kvelden, og morgen dagen er første dagen på aldri så lenge jeg ikke har noen som helst planer.
Kun meg og Asti som skal være sammen, til nå hvertfall, mye kan endre seg :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)