søndag 19. august 2012

Hytte tur i helgen.

På Fredag dro jeg, Asti og Tor Erik opp på hytta som onkelen eier for å være der i helgen.
Været var ikke helt på vår side denne helgen og det gikk mest i regn og overskyet, men vi fikk kost oss masse selv om.

I går var vi på en god tur med Asti, litt over 7 km ble det, og de siste 3 (tipper jeg) gikk vi i regn og var passe blaute når vi kom oss hjem til hytta igjen.
Helgen har bestått av masse kos, kort spill (5-4 til Tor Erik), masse gode samtaler, noen pils og god hytte mat.

Eneste skår i gleden har vært at Asti har vært ufattelig rar denne helgen, veldig stresset, nervøs og engstelig.
Hun har oppført seg utrolig merkelig og jeg bekymrer meg egentlig en del for det i og med at jeg ikke forstår hvorfor hun er slik.
Men hvis hun ikke finner roen snart og blir sitt gamle jeg igjen blir det vel en tur til vetrinæren iløpet av uken tenker jeg..

Nå er min kjære ute en tur og jeg sitter på kjøkkenet og blogger, må benytte muligheten nå vet dere..
Ikveld er det fotball trening på han også overnatting i leiligheten min.
Koselig med overnattingsbesøk hos meg også av og til ;)

Imorgen blir det alene kos med Asti, det er meldt fint vær så jeg satser på at jeg får noen timer i sola.
Jeg begynner faktisk nesten å få brunfarge dette året, så da må jeg benytte all solen jeg kan..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)