onsdag 8. august 2012

Overnattings besøk, dårlig natt og planer.

Natten i natt ble virkelig ikke så bra som jeg hadde forventet.
Jeg burde jo sett det komme siden Asti var så stresset som hun var i går, men jeg hadde da et håp.
Jeg har mer eller mindre ikke sovet noe i natt da hun bestemte seg for å kjefte på mopeder, busser, biler, mennesker og fugler gjennom natten hver gang jeg holdt på å sovne.
Klokken 8 fant hun ut at det var på tide å stå opp, kun for å legge seg på verandaen hehe..

Ellers i dag har jeg vært på en god tur med en venninne og hunden hennes pluss Asti, handlet litt og planlagt overnatting med Sunniva.
Så i kveld skal jeg og henne ha skikkelig jente kos, er så lenge siden vi har vært alene nå at da må jeg benytte meg av den dagen jeg er hjemme før skolen begynner for henne igjen.
Blir vel en tur til stranden med hun og Asti senere tenker jeg.

Jeg har også fått kjøpt hundebur til Asti som hun skal ha her, siden det andre står hos Tor Erik.
Syns det er greit å ha bur til henne om nettene og slikt når hun ikke skal ligge i senga, håper også det skal roe hun litt ned i natt så jeg (vi) får sove litt.

Imorgen er det inn til pappa en tur før vi skal se hvor lang tid det tar før Asti og Rasmus fyker i tottene på hverandre ute hos Tor Erik.
Da blir det vel en ny runde med stress for jenta mi, nytt hus hun må bli kjent i og to barn som vil leke og kose.
Blir vel også en natt med lite søvn for tulla mi, men hun har buret heldigvis så håper hun klarer å roe seg med det, også er det litt mer stille der enn her hos meg.



<3
Endelig fikk jeg smakt på årets første (eller siste) solbær <3 barndoms minne<3

På Fredag er det å passe på barna mens han er på jobb, så må vel legge opp en plan der for å få dagen til å gå ;)
Men med to barn og hund vil jeg tro at timene vil fly.
Helgen vet jeg ikke hva som skjer enda men blir vel der ute vil jeg tro, og på mandag en gang er det hjem til leiligheten igjen noen dager.
Blir mye overtid på min kjære i uken som kommer ser det ut til så da får jeg legge opp en plan på hva
jeg skal gjøre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)