mandag 13. august 2012

Helgen i bilder.

Asti har endelig funnet ut at det er gøy med ball, eller så har det bare noe med at hun endelig er i en stor hage med barn som vil leke?

Ingen tvil i at hun koser seg med å kunne løpe uten bånd hvertfall.

Sliten etter masse lek og morro, da må man puste ut noen sekunder før det er på an igjen.

Fast plass, er så deilig å kunne ha veranda døra åpen uten å være redd for at hun stikker av, stor veranda hun kan gå fritt på og deilig hage hun kan løpe i.
Når du da har to barn som koser med deg kan man ikke ønske mer.

En liten fotball kamp med mamma på kvelden, men fuglen ble mer spennende enn fotballen.

Kveldstur alene med mamma..

Nydelig<3

Tur med barna, greit når du gir den ene kamera, da får man plutselig helt andre bilder enn man hadde fått ellers.

<3

Alt barn skal ta bilde av ;)

Endelig kom sommeren.

Og nok en gang barn og kamera, igjen, alt barn skal dokumentere :)
Vakreste jenta mi..

Dette er altså helgen min i bilder, eller nesten da.
Hvis dere plusser på masse kos, kjærlighet, latter og liv har dere det, nesten.
Pluss så på utflukt, skøyestreker, sol, grilling, hytte bygging på verandaen, turer til vannet og perling så har dere det omtrent..

Nå er jeg hjemme alene i leiligheten.
Asti er i byen siden hun skal klippes i morgen og jeg har psykolog time akkurat da, så da får "pappa" ta hun med til frisøren.
Er spent på å se ho igjen.
Stille må jeg si det er når jeg ikke har hund, "reserve barn" eller mann rundt meg, men utrolig deilig også egentlig..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)