mandag 18. juni 2012

Vel... hva kan man si?

Vel hva kan man si?
Kvelden i går, natten og dagen i dag har bestått av nesespray, ibux, klenex, x antall liter appelsinjuice og røyk.
Med andre ord, jeg er forkjølet til tusen.

Nesa renner, klør og er tett om hverandre, hodet er tungt og jeg har omtrent 30% hørsel igjen på høyre øre og vil helst grave meg ned under dyna og bli holdt rundt.
Ja også må jeg legge til at nesa mi begynner å bli rød, sår og oven, klenex med balsam funker med andre ord ikke!


Er inne en tur i byen nå, skulle egentlig pakke enda litt mer men endte opp forran datan nok en gang mens lillebror leser i de gamle skoledagbøkene mine.
Om halvannen time blir nok livet litt bedre, da er det ikke så farlig å være syk så lenge jeg får den pleien jeg trenger ;)
Så nå må nesa bare se å tørke inn, nysene mine må bare gi seg og hørselen komme tilbake.
Jeg har ingen planer om at resten av dagen skal gå til sykdom..

Da kan jeg heller ligge rett ut i morgen altså, hører du det forkjølelse?
Se til pokker å gå ut av kroppen min..



Nei tilbake til appelsinjuicen og pakking, håpet er at jeg skal bli ferdig med en eske til i dag, da har jeg bare 10 igjen + kopper og kar..
Siden jeg er så fantastisk lekker i dag må dere heller få et bilde fra 9. klasse, kunne fått friere på døra om jeg legger ut bilder av meg i dag ;)

1 kommentar:

  1. Stor god bedring klem sendes over.
    iskrystaller.blogspot.com

    SvarSlett

Ha en flott dag :)