onsdag 27. juni 2012

Ja jeg har ny kjæreste alt.

Jeg ser at noen av dere reagerer på at jeg "alt" har fått meg ny kjæreste.
Jeg føler egentlig ikke at jeg trenger å forklare noe for dere, for det dere mener, tror og tenker betyr ikke lengere noe for meg :)

Men i håp om at dere skal slutte å bry dere om det (selv om det ikke skjer kjenner jeg blogg verden godt nok) så kan jeg forklare fort.

Når jeg gikk ut av forholdet jeg var i hadde jeg allerede gått lenge uten de rette følelsene, når jeg flyttet ut forventet jeg store reaksjoner fra meg selv, men det kom ingen, da innså jeg at jeg hadde sørget ferdig for lenge siden.
Det siste året hadde jeg gjort alt som sto i min makt for å redde forholdet, jeg hadde prøvd alle måter som kunne prøves uten at det egentlig hjalp noe særlig.
Egentlig har jeg bare unngått å dra fordi jeg alltid har trodd at jeg ikke kunne klare meg alene.

Uansett, han jeg nå har blitt sammen med er en god venn også, det er en som støttet meg gjennom bruddet og som stilte opp for meg som en venn.
Det utviklet seg og har nå gått til det stadiet at vi har blitt kjærester.
Dette er ikke noe trøste forhold eller en erstatning, dette er kjærlighet på et plan jeg ikke har opplevd før.
Jeg nyter hvert sekund jeg har sammen med han (og ungene), jeg er lykkelig tvers igjennom og jeg har det veldig bra.
Jeg har aldri hatt det så bra med meg selv heller som de siste måndene,jeg er tryggere på meg selv enn noen gang før, jeg kjenner meg selv bedre og jeg bryr meg mindre om hva andre tenker om meg.

Fordi jeg vet at jeg er en snill person som tenker på andres beste, jeg stiller opp der jeg kan stille opp og jeg er omtenksom.
Jeg kan gå med hevet hode ute å motta smil, jeg kan gjøre dagen til en fremmed bedre med å si hei og jeg kan gi kommentarer til de rundt meg.
Jeg ser ikke så værst ut, jeg har egene meninger som jeg kan stå for, jeg har egene ønsker, jeg har mine drømmer og mine håp.
Ikke minst setter jeg meg selv først (stort sett).
De som ikke kan respektere eller sette pris på dette går glipp av noe...

Om dere mener at jeg går fort frem bryr meg ikke, ikke et sekund faktisk.
Det eneste som bryr meg er at jeg hele tiden må påpeke at ikke hele livet mitt ligger på bloggen, det er mye dere ikke vet om meg før og etter bruddet.
Bloggen min er en liten del av meg og mitt liv, og enda mindre blir den nå tror jeg.
Rett og slett fordi jeg har andre ting å bruke tiden min på, jeg har andre å prate med om det jeg tenker på, andre å dele det med og andre som vil vite.

Ja jeg har fått ny kjæreste halvannen mnd etter jeg gikk ut av et forhold.
Ja jeg er lykkeligere enn på mange år.
Ja jeg er forelsket.
Ja jeg har selv tillit.
Ja jeg er lykkelig..
Prøv å ødelegg det de som vil, dere klarer det ikke!!!

Bruk heller energien deres på å nyte sommerdagene og livet, det føles så mye bedre ut :)

12 kommentarer:

  1. Ønsker dere all lykke på veien!!! Kos dere med sommerdagene og lev livet!!!

    SvarSlett
  2. Go for it girl!!! Lykke til og nyt livet <3!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, ønsker deg en flott sommer <3

      Slett
  3. alt for mange som skl legge seg oppi andre sine ting dessverre:(

    Så stå på og lev det livet du ønsker søte duuuu<3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja dessverre er det alltid noen som må legge seg opp i det, men det får så være :)

      Ønsker deg en flott sommer :)

      Slett
  4. Det er ingen pålagt karantene etter man går ut av forhold, så enkelt er det! Jeg har sjøl møtt mye fordommer tidligere, når jeg har gått inn i nye forhold fort etter et brudd, men som deg, så hadde jeg bearbeidet både forholdet og bruddet i lang tid før det ble en realitet. Kos deg du, og nyt alt du kan - det er deg væl unt <3 Klem fra meg, som er bittelitt misunnelig, men håper det dukker opp en til meg også etterhvert :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det kommer nok en som tar deg også med storm til slutt skal du se ;)
      Drømme mannen har jeg desverre kapret ;)

      Ønsker deg en fantastisk sommer<3

      Slett
  5. Så koselig da! Gratulerer så mye! Jeg er kjempe glad på dine vegne, jeg følger bloggen din sånn av og til og ser store framskritt du har klart! :) Jeg lurer på en ting, du har 2 blogger, hvorfor? :P blir bare litt forvirra når jeg må lese på 2 forskjellige :P ikke noe vondt ment :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:)
      Jeg skulle egentlig slette den på blogg.no, men så var det så mange av leserene som ikke ville at jeg skulle gjøre det, og pga sponsingen og slikt måtte jeg ha den litt til.
      Da har det bare blitt til at jeg blogger litt på begge, men det er denne bloggen som blir brukt mest og denne jeg konsentrerer meg mest om :)

      Slett
  6. Gratulerer:)) Kjempehyggelig at du har funnet en mann som *ser og hører deg*...og som stiller opp og også er en veldig god venn:)) Riktig god sommer til deg:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Ønsker deg også en flott sommer :)

      Slett

Ha en flott dag :)