tirsdag 19. juni 2012

Tanker om flytting og planer til helgen.

God morgen alle sammen.
Begynner å bli en vane at jeg er tidelig oppe nå, hvertfall av og til ;)
Nesa er fortsatt ikke min beste venn, men den oppførte seg nokså bra i går heldigvis.
Hvertfall til kvelden kom, da rant det både fra øyner og nese, menmen med rett selskap så overlevde jeg det også..

Nå er det full nedtelling til helgen, skal nemlig en tur til sverige, og ikke bare en liten rask harry tur, men hele helgen <3
Det er da du vet at du har vært lite ute å reist (eller funnet på noe) i ditt liv, når du gleder deg til en helg i sverige slik andre gleder seg til en uke i thailand ;)
Men jeg trenger ikke masse luksus jeg, er glad bare for å se noe nytt, om det er nabo byen eller nabolandet spiller ikke så stor rolle.

Neste uke vil gå til pakking tipper jeg, må få pakket ned alt jeg kan få bruk for den første tiden i leiligheten, og uken etter flytter jeg inn.
Gleder meg bare mer og mer jeg nå, skal bli så deilig å ha noe eget, bestemme selv (det gjør jeg nå også da) når jeg skal sove og stå opp, hva jeg skal ha til middag (hvis jeg husker å spise), hva jeg skal gjøre og når jeg skal gjøre det.

Sitter også å tenker gjennom hva jeg kan planlegge av mat (ja de som kjenner meg vet at jeg liker å planlegge handleturene mine ;) ) fremover som er billig og godt.
Har en følelse av at det blir mye kylling, koteletter og fisk fremover, sammen med deilig salat<3
Er ikke så vanskelig av meg sånn sett, men det er mange måter man kan variere det på heldigvis så jeg tror ikke jeg blir lei hvis jeg bare planlegger bra.

Det som blir rarest er nok å skal lage mat til bare meg.
Jeg er liksom vant til å tenke mat til to eller flere, og dette tar jeg som oftest på øyemål, men nå må jeg endre det til å lage mat til en (eller to med Asti etter hvert).
Men det skal jeg nok klare å få inn etter hvert.

Imorgen blir det en tur inn til NAV for å søke på forskjellige ting, håper bare de bestemmer seg for å være greie med meg slik at jeg kan slippe den bekymringen.
Hvis ikke må jeg bare ordne det så godt som mulig rett og slett..

Idag er planen rett og slett å pleie formen, må bli frisk til helgen kommer.
Men så er det jo typisk at det skal være strålende sol akkurat den dagen jeg skal slappe av på.
Men det er nok lurest å pakke seg inn, finne frem bok, nesespray og ibux, be til høyere makter om at jeg skal bli frisk også kan jeg heller nyte regnet i helgen ;)

Nå skriver jeg egentlig bare for å skrive, mamma sover, Richard er i byen og jeg er lys våken.
Da er bloggen god å ha.
*trygghet ;) *

2 kommentarer:

  1. Hvor i sverige skal du?:) jeg er i vargön, ca. 1 1/2 time fra strömstad:)

    SvarSlett
  2. Vi skal til gøtebort et sted :P

    SvarSlett

Ha en flott dag :)