fredag 1. juni 2012

Oppdatering om fødselen

En liten oppdatering fra en trøtt gjeng :)
Natten har gått og ingen valper har vist seg enda, temperaturen har steget sakte men jevnt og ligger nå på 37,30.

Asti har pustet og pest gjennom hele natten og det er god liv i valpene heldigvis.
Det er jo vanlig at oppblokeringsfasen kan ta tid, alt fra noen timer til halvannet døgn så vi smører oss med tålmodighet.

Det har ikke blitt mye søvn på noen av oss, jeg gikk inn og fikk en time på øyet i 2 tiden i natt, og Fredrik fikk sove fra 4-8 litt senere.
I 6 tiden slapp jeg Asti inn til han siden hun begynte å lete etter han så da fikk jeg meg en liten time til på øyet.

Jeg kjenner at jeg er ganske så sliten egentlig.
Det har ikke vært mye søvn denne uken av forskjellige grunder og jeg hadde egentlig håpet at lille Asti kunne ventet en liten dag slik at jeg kunne få sovet ut i natt hehe..
Men hun kan jo ikke bestemme det selv heller stakkar så jeg må bare overleve..

Snikfoto mens jeg sov :P
Asti har funnet plassen på fanget mitt.

Jeg er ikke trøtt i det heeeeeele tatt altså :P

Kaffe kanne nr 3 er satt på, frokosten ble glemt også husket på igjen når kvalmen kom så det ble bare litt youghurt og enda litt mer kaffe.
Boka har jeg fått lest masse i og utstyret til fødselen som skal skje en gang er gått gjennom mange ganger..

Nå syns jeg snart de kan komme både for vår og hennes del ;)



1 kommentar:

  1. Jeg er så spent!! Antall, kjønn, farger... masse lykke til med fødselen.

    SvarSlett

Ha en flott dag :)