søndag 10. juni 2012

Litt om helgen og tanker rundt bruddet.

Hei alle sammen.
Det har vært stille fra meg i helgen, men jeg har rett og slett ikke vært på nett.
Jeg har hatt en kjempe fin helg, en av de bedre på lang tid faktisk uten at jeg skal gå noe mer inn på det.

Når jeg kom hjem dukket kaoset opp, men det er jo klart at noe må skje når man har hatt det fint en stund.
Jeg kan ikke si stort mer enn det enda desverre, selv om jeg har veldig lyst.
Men jeg har en følelse at ting vil ordne seg, det må det rett og slett bare gjøre.
Jeg kjenner at jeg har savnet valpene kjempe masse i helgen, det å være borte fra de i to dager kjenner jeg at er vanskelig.
Men heldigvis ser jeg de igjen i morgen, og mer eller mindre hver dag hele uken.
Til helgen skal jeg være alene med de hele helgen, og det kjenner jeg at skal bli godt, men også tøft tror jeg.

Det er første gang jeg skal være alene i leiligheten etter bruddet, og jeg tror det vil få frem en del tanker og følelser.
Jeg har liksom ikke fått reagert på noen måte etter bruddet, jeg har rett og slett aldri vært alene nok til å klare å slappe av.
Så jeg kjenner det at det kommer til å bli tøft, tror jeg.

Det er klart at det er mange tanker rundt dette bruddet, eller ikke akkurat rundt bruddet, mer rundt situasjonen.
Men jeg kjenner at det kommer til å bli bra for meg også, å kunne være helt alene og få tankene mine litt på riktig kjør, håper jeg hvertfall..
Det er ikke det at jeg ikke kan reagere med noen rundt meg, for jeg vet at de ville forstått meg hvis jeg gjore det, men kroppen klarer ikke slappe av, roe seg ned så mye at jeg hører hva jeg selv tenker.
Derfor blir alt forskjøvet nok en gang..

Helt ærlig så vet jeg ikke hvordan jeg har det etter jeg gikk fra han, jeg vet som jeg har sagt før at det var riktig, men jeg vet ikke hvordan jeg egentlig har latt meg påvirke av det.
Jeg har brukt så mye krefter på å komme fremover, ikke tenke på det som er og var negativt at jeg rett og slett har lagt lokk på følelsene rundt det tror jeg.

Jeg har hatt mine utbrudd jeg også, jeg har grenet masse etter jeg gikk fra han, men det har mer vært pga dårlig samvittighet og redsel.
Jeg har liksom ikke hatt den store reaksjonen på alt jeg faktisk har sagt fra meg enda, og den tror jeg er sunn å ha.

Men nok om det :)
Helgen har som sagt vært veldig fin, jeg har storkost meg og ikke minst sovet veldig godt, så nå er jeg klar for en ny uke med masse planer :)
Humøret er også på topp altså, selv om jeg forbereder meg mentalt til helgen, ikke fordi jeg graver meg ned i det negative alt nå, men fordi jeg liker å være forberedt på at det kan bli tøft, men det trenger ikke bli det fordi..

Håper dere har hatt en fin helg alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)