fredag 29. juni 2012

Når blogglysten er borte.

Hittil i år:

Har du vært i noe forhold dette året?
Ja har vært og er.

Har du feiret bursdagen din enda? Har først bursdag i september men regner ikke med at det blir feiring, har ikke vært noe særlig feiring siden jeg ble 20.

Kysset to personer på èn kveld? Ja dessverre..

Vært på en diett? For å gå ned over 20 kilo må det nesten en diett til, lavkarbo og NOKA/lav kalori er de jeg har prøvd ut.

Møtt en spesiell person som har endret livet ditt? Ja, kjæresten min nå har endret livet mitt på den måten at jeg stoler mer på meg selv, og tror på at jeg kan bli frisk og "normal".
Det er også flere som har endret livet mitt på andre måter.

Vært utenlands? Gran canaria, tyskland, sverige <3 og danmark.

Hva tenker du på nå? At jeg savner kjæresten min <3Fått en ny jobb? Nei ikke de siste åra.
Gjort noe du angrer på? Ja har gjort flere ting jeg angrer på, men det er også ting jeg har lært noe av.
Siste....
Siste personen som ga deg en klem? Lille søster og mamma.
Den siste personen som ringte deg? Lillebror..
Når var sist du følte deg dum? Idag på morgenen.
Om kjærligheten:
Har du noen gang vært forelsket?  Ja har vært og er forelsket<3
Tror du på kjærligheten? Ja jeg tror på kjærligheten, på ekte kjærlighet<3
Har du noen gang fått hjertet ditt knust? Knust og knust, fjortis kjærlighetssorg har jeg vært gjennom, og når jeg tenker tilbake nå så var det veldig ille der og da.
Har du noen gang falt for din bestevenn? Ja når jeg gikk i 8/9. klasse var jeg sammen med bestekompisen min.
Har du hatt flere enn fem faste forhold i ditt liv? Nei jeg har bare vært i et stabilt og alvorlig forhold der vi bodde sammen og var forlovet.

Er du lykkelig? Jeg er veldig lykkelig for tiden <3 <3
Spiser du noe nå? Nei men skal straks starte på smågodt <3
Siste sangen du sang?  Husker ikke, har blitt mange i dag :P
Siste du lo av? Tequila hehe.

1 kommentar:

Ha en flott dag :)