mandag 11. juni 2012

Fult kjør.

Det var deilig å komme inn til valpene igjen<3
Jeg har også møtt en venninne jeg har fått gjennom bloggen en tur i dag, utrolig koselig å endelig hilse på henne<3

Vi har gått å kikket litt i butikker og jeg har funnet masse nytt jeg kan tenke meg.
Det er jo så mange flotte kjoler i butikkene nå, og jeg har en følelse av at jeg enten må holde meg unna butikkene eller så kommer jeg til å blakke meg totalt hehe..

Ellers i dag er planen å holde meg i byen noen timer til før jeg må få kjøpt meg busskort.
Det blir mye buss i ukene som kommer så da lønner det seg uten tvil å ha busskort slik at jeg slipper å tenke på busspenger i tiden som kommer.

Ellers denne uken er det legetime i morgen, lunch med jentene på Onsdag, valper på Torsdag og overnatting i byen i helgen.
Inni mellom her er det valpebesøk hver dag.

Det er noen hektiske uker vi har i vente, og det blir mye farting frem og tilbake for meg.
Men det er bare sånn det blir og som jeg sier, jeg kan slappe av når jeg blir gammel :)

Utenom dette så er det andre ting som skjer og som bekymrer meg, men det er ting jeg ikke kan gjøre noe med enda..

Håper dere alle sammen får en fin dag <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)