fredag 15. juni 2012

Dagen i dag.

Dagen i dag har vært utrolig rar, jeg har egentlig ikke ord som kan beskrive den.
Men jeg får prøve så godt jeg kan hvertfall..

Jeg sliter fortsatt veldig mye, og går i denne berømte boblen min, tankene er ikke her og nå lengere men  på alt som har hendt.
Hvorfor, hvordan og hva i helvete skjer, er tanker jeg sitter med, sammen med jeg burde, skulle og kunne gjort.
Ja helt idiotiske tanker men dessverre de jeg har akkurat nå.

Men til tross for alt dette har jeg hatt alt for masse energi i dag, det er som jeg prøvde å forklare mamma før i dag, jeg er som en helium ballong som letter hvis ingen holder meg fast.
Jeg er fjasete, fnisete og bare helt på tryne i dag.
Frustrert er jeg også ;)

Idag har jeg vært på kina resturant med mamma, lillebror og Fredrik.
Kikket litt i byen, kjøpt en bok jeg lenge har hatt lyst på og som endelig var på salg, hele 70% til og med og nå sitter jeg i leiligheten med de små.
Fredrik reiser gry tidlig i morgen og da har jeg hele dagen for meg selv frem til 15.30.
Frem til da tenkte jeg å starte med å pakke ned litt av tingene mine slik at jeg har startet hvertfall.
Er ikke mye å pakke ned, men det er mye å gå gjennom.

Gleder meg masse til å flytte inn i leiligheten, starte livet mitt skikkelig og ikke minst se hvordan ting går fremover ;)
Dette er virkelig den største og mest fornuftige tingen jeg har gjort for meg selv siden jeg gikk fra Fredrik.
Det er først nå jeg kan finne ut hvem JEG er..

Nå er det film og valpekos før det er sofan neste.
Bra jeg trives på sofan i leiligheten ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)