torsdag 14. juni 2012

En bedre dag.

Idag har det endelig vært en bedre dag igjen.
Jeg har ikke hatt noen fastsatte avtaler og kunne derfor sove så lenge kroppen min trengte det.
Selv om jeg slet lenge med å sovne i går, og hadde en ganske tøff start på natten klarte jeg å få inn noen gode timer på øyet.
Noen mareritt men også noen fine og trygge drømmer, og det er de jeg fortsatt husker.

Jeg har vært på kaffesladder hos nabo venninnen min og guttungen.
Jeg sier det igjen, barnelatter kan virkelig kurere alt!
Så var det hjem for å lage noe mat til ungene som kom hjem fra skole.
Mamma ligger rett ut med forkjølelse/influensa så jeg påtok meg middagen i dag.
Idag ble det taco til de, det slår jo alltid an ;)

Nå er det meste ryddet inn, og jeg sitter å vurderer hvordan jeg kan overtale en av de 3 til å ta ut av oppvaskmaskinen og sette inn det siste ;)
Det er nemelig det værste jeg vet å gjøre, det å brette klær hehe men hos andre blir det plutselig gøy, merkelig nok..
Senere i dag skal jeg på visning på en leilighet, kjenner at jeg lengter etter å være alene nå.
Missforstå meg rett altså, det er koselig å bo hjemme hos mamma og ungene igjen, men jeg er voksen, jeg har mine ting å stri med og jeg vil starte livet.
Det kan jeg liksom ikke gjøre her hjemme.

Så jeg håper bare den leiligheten er noe jeg kan trives i, og at jeg liker den.
Den ligger sentralt til heldigvis og det er kort vei til både butikker og buss, det er muligheter for masse angsttrening med andre ord.
Eneste minuset er at den ligger på en kant der jeg har få venner, men det ordner seg jo det også..
Men jeg vet ingen ting om den enda, om det er lov med hund, hvordan den ser ut og slikt, så jeg får vente å se til klokken 20.

Imorgen er det inn til byen for å passe valper helgen gjennom, skal bli godt med noen dager 100% alene kjenner jeg nå, slik at jeg kan tenke bare på meg selv (og valpene).
Akkurat det jeg trenger nå tror jeg..

Nå tenkte jeg å pleie meg selv litt, ansiktsmaske, sminke, ordne håret og ta på noe fint tøy.
Man føler seg så mye bedre når man steller seg litt.
Det er deilig å kjenne at energien er tilbake i kroppen min, om så bare for i dag skal det nytes..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)