mandag 25. juni 2012

Lykke og kjærlighet.

Hehe nå som det er ute kan jeg endelig skrive slik jeg vil på bloggen uten å tenke gjennom hvert ord og setning som kan avsløre meg..
Jeg trenger ikke lengere skrive på en måte slik at de som vet kan tyde mellom setningene, jeg kan rett og slett skrive slik jeg ønsker..

Jeg er lykkelig, jeg er boblende forelsket lykkelig.
Sånn lykkelig vet dere, når det kiler i magen, når du smiler og får sommerfugler i magen hver gang telefonen lager lyd.
Når smilet hadde gått rundt om man ikke hadde hatt ører, når hjerte slår fort hver gang klokken nærmer seg halv 4, når du nyter hvert sekund du er sammen med den du er glad i.

Når du ser en hel kamp og ikke kan tenke deg noe bedre, rett og slett fordi du ligger i en trygg armkrok.
Når du kan se inn i noen nydelige blå øyner i evigheter uten å si et ord, bare drømme deg bort.
Når det å bli holdt rundt fjerner alt av vonde tanker, og ikke minst når du våkner opp sammen med noen du bryr deg om..
Lykke..

Jeg er så heldig at jeg også får to nydelige barn "med på kjøpet", hvor heldig er ikke jeg da, en fantastisk mann (ja kan ikke skrive gutt ser dere) og to herlige barn (og en sær katt).

Til dere som kanskje tror jeg går fort frem og slikt, bare slapp av.
Jeg har ingen planer om å gå inn i rollen som "stemor" med det første, eller samboer for den sak skyld.
Jeg skal bo for meg selv, fortsette å finne meg selv, lære meg å nyte tiden i mitt eget selskap og nyte forelskelsen.
Hverdagen vil innhente oss også en gang regner jeg med, men frem til den banker på skal vi skape masse gode minner som vi kan se tilbake på.

Kribling i magen, ensomhet når jeg legger meg alene, glede når jeg ser han igjen, lykke når jeg kan kile guttungen til han knekker sammen av latter, enda større lykke når alle tre hiver seg over meg for å kile meg..
Er det rart jeg har det bra eller?

9 kommentarer:

  1. Si meg, er han svensk?:)

    SvarSlett
  2. ny kjæreste allerede ??? herregud

    SvarSlett
  3. Godt å höre at du koser deg om dagene, det fortjener du!:)

    Til anonym: slike kommentarer er bare unödvendig å skrive. Hadde du stått for det du hadde skrevet, så hadde du ikke gjemt deg bak navnet "anonym". Og en siste ting; dette er silje sitt liv og avgjörelse, ikke ditt. Vi burde heller väre glad på hennes vegner, og ikke skrive slike kommentarer...

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har det utrolig bra for tiden.. det anonyme skriver bryr jeg meg ikke noe om, andre får tenke og mene det de vil :)

      Slett
  4. ...Det gikk fort!!!
    Men hyggelig for deg, håper han er en voksen, trygg og staut mann som tar vare på deg, virker som du trenger det.
    Håper bare du ikke har rusha ut i noe...siden det går så fort, men for all del, dette med han nye kan jo ha pågått lenge for alt jeg vet.
    Ikke har jeg noe med det heller...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det gikk fort, men som jeg har sagt før og kan sikkert må si mange ganger til, jeg har gått lenge i det forholdet jeg gikk ut fra uten de rette følelsene, så når jeg flyttet ut innså jeg at jeg egentlig har sørget ferdig for lenge siden.
      Så kom han "nye" og jeg ble storm forelsket på et plan jeg aldri har opplevd før.

      Dette er langt i fra noe trøsteforhold eller slikt, men nok forklaring :)

      Han er trygg, stabil og utrolig hyggelig, men jeg klarer meg fint uten mann også, så kommentaren som -virker som du trenger det- var litt feil syns jeg ;)
      Jeg har det veldig bra for tiden og det er det viktigste, hva andre tror eller mener betyr ingen ting :)

      Slett

Ha en flott dag :)