mandag 25. juni 2012

Hjemme igjen fra tur.

Hei alle sammen.
Da var jeg kommet meg trygt hjem til mamma igjen etter en fantastisk helg..
Det har vært en nydelig helg, selv om været har vært grått og litt små regn så og si hele tiden og det har vært mye kjøring.
Kunne virkelig ikke hatt det bedre, og det har uten tvil vært den fineste ferien jeg har vært på (ja jeg har ikke vært på mange heller).

I korte trekk har helgen bestått av nesten 7 timer i bil på Fredagen, sløving på hotell rommet før det var tid for romantisk middag<3
Middagen på Fredagen ble italiensk, den beste lasagnen jeg noen gang har smakt sammen med en deilig kald pils.
Det er ingen ting som er som å spise middag med en du er glad i, når du sitter med øyekontakt så og si hele tiden og glemmer alle andre rundt deg<3

Lørdagen var det stengt så og si alle plasser bortsett fra barer og resturanter, men vi fikk kikket litt rundt i gatene og kom inn i en fantastisk nydelig hage midt i sentrum.
Solen gløttet så smått frem og vi bare nøt hverandre og luktene..
Middagen denne kvelden ble kinesisk og jeg fikk for første gang smakt and, kjempe godt var det<3
Igjen hadde vi ikke øyner for noe annet enn hverandre.
St. hans kvelden ble brukt til å se fotball kamp i en god armkrok, og jeg fikk lært meg denne berømte off side (?) regelen, ikke dårlig ;)

Søndagen var det 8 timer i bil (med litt shopping inni mellom) før vi var hjemme hos han, der sovnet jeg på sofan mens han var på trening og når han var hjemme var det tid for kamp igjen.
Jeg fikk til og med sett min første straffekonk hehe..

Hele turen har med andre ord bestått av romantikk, kjærlighet, fotball og kos.
Sånn i korte trekk ;)

Nå er jeg hjemme hos mamma igjen og burde egentlig gå gjennom noen kasser som må bli sortert, men jeg har jo faktisk savnet dere her inne også litt så dere fortjener en oppdatering ;)

Og for de som ikke har forstått det alt, ja jeg har fått meg kjæreste ;)
En fantastisk, nydelig, deilig mann som jeg har det veldig bra sammen med..
Dere får ikke hilse på han helt enda, men når jeg får kamera kabelen min i morgen skal dere få noen få bilder fra turen, kamera har gått litt i glemmeboka i helgen dessverre..

2 kommentarer:

  1. Jøss, gratulerer så mye! :-) Dette fortjener du!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Det er hvertfall veldig deilig å ha en som jeg har det så bra med :)

      Slett

Ha en flott dag :)