tirsdag 12. juni 2012

Fin avslutning på kvelden.

Ikveld har jeg vært med Sunniva på skoleavslutning noe som ble en fin kveld.
Det var deilig å komme seg ut litt og få tankene over på noe annet for en stund, og ingen ting gleder mer enn barnelatter..

Tenkt det, lille jenta vår skal opp i 6. klasse.
Tiden går så alt for fort, skulle ønske de kunne stoppe opp litt å fortsette å være barn.
Men desverre blir de voksene tidsnok.

Det var hvertfall veldig koselig, grilling, sang og natursti.
Hyggelig selskap og solen som gløttet forsiktig frem noen ganger.
En fin avslutning på skoleåret og kvelden.

Imorgen skal jeg møte jentene for lunch i byen før det blir en liten snarvisitt til valpene også skal jeg møte en kompis litt senere.
Jeg er redd jeg har for mange avtaler i tiden som kommer og at det bare vil gjøre meg mer sliten, men jeg må bare være rundt folk å få tankene litt bort.
Torsdag har jeg ingen planer så da kommer nok tankene for fult igjen.

Det er når jeg er alene det er værst, og nettene.
Det er tungt når kvelden kommer og jeg kryper under dyna, når alt jeg ønsker er å bli holdt rundt slik at jeg føler meg trygg, strøket på og høre at alt vil gå bra.
Men istede ligger jeg helt alene med tankene, og jeg må ta tak i hver tanke som kommer for å få til å sove til slutt.
Når jeg først sovner har jeg hatt mye mareritt, den typen som gjør at du våkner gjennomvåt av svette og ser for deg hele drømmen på nytt selv når du er våken.
Når du sliter med å roe deg ned å slappe av.

Men jeg har mine metoder for å komme over det også, jeg sovner til slutt en gang.
Imorgen skal jeg hvertfall gjøre alt jeg kan for at det skal bli en fin dag, en så fin dag som mulig til tross for alt som har hendt.
Jeg håper dere alle sammen får en fin natt med masse god søvn, og at dere får en flott Onsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)