tirsdag 19. juni 2012

Den er min..

Da var leiligheten min, mitt navn står på papiret, depositum er betalt og planleggingen starter for fult.
Jeg har fått sett leiligheten enda en gang, planlagt i hodet mitt hvordan ting kan bli, drømt meg bort og startet å bekymre meg nok en gang.
Så mye jeg trenger, så lite jeg har.
Men alt ordner seg for snille piker (og jeg er veldig snill så dette må gå bra ;) )

Vi har tittet litt rundt leiligheten, alt ligger rett rundt meg, det er snakk om gå avstand til alt jeg trenger.
Fineste stranda ligger 30 minutter gange unna (tipper jeg), parken ligger 30 sekunder unna, butikken like så.
sola har jeg på verandaen fra formiddagen til sene kvelden, blomster kan jeg endelig kjøpe meg, for tenk, de vil få sol!
Jeg har fått fri mulighet til å gjøre akkurat det jeg ønsker med leiligheten, mulighetene er mange..

Om rundt en uke får jeg nøkkelene, om rundt en uke kan jeg starte å flytte inn tingene mine, om halvannen uke sover jeg i min egen leilighet, der jeg bestemmer (ja og husverten da) og der jeg velger hvordan det vil være.
Lykke vil noen si (inklusiv meg) og frihet vil jeg si..

Dette tror jeg blir bra, nå må jeg bare prøve å få tak i alt jeg trenger, hvis ikke blir jeg sittende på gulvet å se i veggen en stund, spise papp og kose meg masse.
Men alt ordner seg for snille piker (og jeg er fortsatt snill).

3 kommentarer:

  1. Liiiiker bloggen din svært godt,måten du skriver på!!!! leser hvert innlegg fra bloggen din!!:)

    Ta gjerne en tur innom bloggen min

    SvarSlett

Ha en flott dag :)