søndag 3. juni 2012

Endelig hjemme igjen.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal blogge om akkurat nå, hodet mitt har koblet helt ut og går mer eller mindre på autopilot.
Etter jeg kom hjem til mamma igjen har jeg mer eller mindre ligget utslått på sofan og sovet, vokner med et rykk i ny og ne fordi jeg føler jeg mister en valp eller at Asti ligger på noen osv, så jeg er vist fortsatt i <vokte valpene> modus..

Det var litt vedmodig å dra fra de i dag kjente jeg, men på en annen måte ganske godt å komme hjem igjen.
Det blir naturligvis en trykket stemning når jeg er hos Fredrik i byen, jeg føler ikke jeg kan oppføre meg som normalt, og jeg føler jeg ikke kan ta meg til rette slik som var normalt før.
Det er også ganske slitsomt å skal måtte forholde seg til han kjenner jeg, ikke det at det ikke går greit for vi prater bra sammen og slikt, men det er noe med det at det er x-en min og at den rollen er ny.

Uansett blir den en tur inn til valpene igjen i morgen ser det ut som.
Også blir det vel en tur inn noen ganger til denne uken, føler det er viktig at jeg kan avlaste Fredrik litt også.

Ellers har jeg det veldig bra for tiden, har hatt en fin dag i dag også selv uten valpene og selvom jeg var utslitt.
Jeg har herlige folk rundt meg som stiller opp og drar meg med på ting og det setter jeg stor pris på.
Lykken trenger ikke være masse penger og fancy ting, bare så lite som latter er større lykke <3

Jeg ser frem til å sove sammenhengende i natt, eller hvertfall så godt som mulig.
Men jeg ser også frem til å se valpene og lille jenta mi igjen i morgen<3
Nå er planen å farge etterveksten min, hvis jeg kommer så langt også blir det nesten rett i seng etter det.
Skal prøve å komme med nye valpebilder i morgen :)

1 kommentar:

Ha en flott dag :)