mandag 11. juni 2012

Hva vil jeg egentlig med livet.

Fremtiden, hva er egentlig det?
Som ung og snart frisk har jeg hele livet foran meg, jeg kan forme min egen fremtid akkurat slik jeg vil, jeg kan bli akkurat det jeg vil bli og jeg kan oppleve det jeg vil oppleve..
Jeg kan leve livet rett og slett..

Men hva er mine drømmer egentlig?
Hva er mine mål for fremtiden min..
Hva vil egentlig jeg?



  • Jeg vil utdanne meg mer, gjerne innen barsel.
  • Jeg vil reise, om det er til nord norge eller jorden rundt betyr ikke så mye, men jeg vil reise og oppleve mer..
  • Jeg vil jobbe, jobbe med noe jeg brenner for, noe jeg liker og noe jeg kan..
  • Jeg vil få lappen slik at jeg kan reise rundt og ikke være bunnet fast.
  • Jeg vil kjøre fra Norge til Frankrike, stoppe på små rasteplasser og drikke deilig kaffe mens jeg spiser winerbrød og hjemmelaget rundstykker.
  • Jeg vil lære meg å danse, jeg vil dra ut å danse på en vanlig grå mandag fordi det er koselig.
  • Jeg vil bli skjemt bort med oppmerksomhet, kjærlighet, blomster og middag.
  • Jeg vil gifte meg med en mann jeg elsker.

  • Jeg vil få barn med mannen jeg elsker, barn som skal bli oppdratt med kjærlighet og ømhet av to foreldre som elsker hverandre og er sammen fordi de ikke kan leve uten den andre..
  • Jeg vil ha lange samtaler over et glass vin, levende lys og humor.
  • Jeg vil se at jeg kan klare meg alene, vite at jeg er sterk nok til å klare alt selv uten å være avhengig av noen andre..
  • Jeg vil hoppe i strikk, fallskjerm og lære meg å dykke.
  • Jeg vil gå på elgjakt.
  • Jeg vil tilbringe en uke på fjellet der jeg går fra hytte til hytte.
  • Jeg vil se en vakker solnedgang.
  • Jeg vil stå ute i høststorm bare for å kjenne at jeg lever.
  • Jeg vil opp på hesteryggen igjen.
  • Jeg vil utvikle meg innen foto, maling og scrapping.
  • Jeg vil sette meg i en bil å bare kjøre uten å vite hvor jeg skal henne.

    Jeg vil mye, og jeg kan få til alt sammen hvis jeg bare går inn for det.
    Alt ligger til rette for det, det er bare meg det står på.
    Jeg må bare følge den veien som kan føre til at alt dette blir noe av..
         Hva er dine drømmer?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)