torsdag 21. juni 2012

Jenter og pakking.

Nå er alt pakket, tatt ut igjen, pakket på en annen måte, tatt ut enda en gang, pakket ned igjen og sekken er lukket.
Sminken er funnet frem og fått samme prosedyre som klæra over her.
Sko er funnet frem, men det er ikke så vanskelig med tanke på at jeg har 3 par, ikke den hardeste jobben da, tar like godt med alle 3, man vet jo aldri.
Parfymen er funnet frem, testet ut og resten av familien har godkjent valget.
Klær er lånt av naboen, må jo ha noe nytt som passer når jeg skal på tur må dere tro.

Middagen er spist, jeg tror det smakte godt, i mitt hode var det egentlig bare planlegging av antrekk som sto.
Det minner meg på at jeg må huske slettetangen min, hårsprayen, strikk og alt annet som skal til for å få håret riktig.
Ja også må jeg huske overraskelsen, den MÅ jeg ikke glemme..

Hvis noen menn leser bloggen min nå, og rynker på nesen å tenker at -å pakke for en helg tar meg max 5 minutter, en bukse, en shorts, tre skjorter og et par sko, hva er problemet?-

Jeg er jente!

Nå skal jeg puste ut frem til jeg må gå gjennom alt en gang til, må jo se om jeg har fått med meg alt ;)
Så må jeg gå gjennom vesken, den trenger ikke inneholde hele livet mitt denne helgen, har alt jeg trenger rundt meg jeg..
Så må jeg forsikre meg om at mamma kjører meg dit jeg skal, så må jeg få sove litt i natt også må jeg huske alt jeg skal huske i morgen tidlig før vi drar..
Og alt dette bare for en helg, skulle tro jeg skulle bort en månde ser jeg nå..

Men dette innlegget skulle jo ikke handle om mine vansker med å pakke.
Men for å nevne en ting, for et år siden hadde jeg også brukt 5 minutter, 3 haremsbukser, 3 topper, 1 par sko og en jakke.
Bra ting endrer seg syns jeg..

Uansett, nå har jeg glemt hva innlegget EGENTLIG skulle handle om, så da får jeg vel sette meg ut en tur, tenke gjennom alt en gang til, pakke ned det jeg trenger til håret også starte å telle ned timene..
Vi prates over helgen dere, ta vare på dere selv<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)