torsdag 21. juni 2012

God morgen.

God morgen alle sammen.
Idag kjenner jeg litt på samvittigheten min her jeg sitter, for snart skal jeg forsømme bloggen alt for mye.
I morgen tidlig drar jeg som nevnt til Sverige, og da blir det dessverre ingen tid til bloggen, jeg er ikke hjemme før mandagen og vet ikke hvor mye blogging det blir da heller..

Men siden det er St.hans og sommerferie for mange regner jeg med at dere har andre ting å gjøre enn å stikke innom bloggen min støtt og stadig ;)
Jeg håper på å få tatt masse bilder i Sverige hvis jeg bare husker det, og uansett kommer jeg sterkere tilbake ;)

Ellers i dag er planene å stikke innom de søte små i byen en tur, hjem til Mamma å spise middag også på farten igjen.
Det går i et om dagene og det er utrolig deilig.
Igår fikk vi pakket ned masse ting til leiligheten min også, så nå er alt det viktigste jeg trenger i orden av kopper og kar.
Nå lurer jeg bare på hvor jeg skal få plass til alt hehe..

Nå er det kaffe tid, blogg lesing, røyk også dusjen som kaller..
Blogges senere<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)