søndag 30. september 2012

Høstferie.

Hei alle sammen.
Da var snart denne helgen slutt og en ny uke står for dør.
Det er som dere kanskje vet høst ferie den uken som kommer nå, noe som er vanskelig å få til når man er alene med to barn og har full jobb.
Barna skulle derfor egentlig vært på SFO og barnehage hele uken, men siden jeg er kommet inn i familien er det ikke lengere nødvendig i og med at jeg stort sett er her uansett.
Så Tirsdag og Onsdag blir det høst ferie på ungene, bare oss tre hjemme mens mannen er på jobb.

Men så tenker jo silje at da må jeg gjøre noe for å aktivisere disse barna, hvis ikke blir det fort tv titting og lite aktiviteter.
Jeg er litt der at jeg liker å gjøre noe spesielt når jeg har mulighet med ungene, så planene mine er å bake boller og få de til å hjelpe til med middagen slik at den er klar når Tor Erik kommer hjem fra jobb.
Jeg håper også på at lillesøster kommer på besøk en av dagene slik at jentene kan kose seg sammen ;)

I går hadde jeg bursdagsfest her hjemme, kjempe koselig var det selv om det var noen få ting som trakk litt ned.
Men slik blir det jo som oftest til tider.
Men det var hvertfall veldig hyggelig å samle gode venner og litt familie.

Imorgen kommer asti tilbake igjen, hun har vært i byen siden onsdag så jeg kjenner at jeg savner henne masse nå.
Det er godt å ha litt hunde fri av og til men det blir utrolig stille.


Det virker som høsten har kommet for fult denne helgen, fargene spretter frem og jeg elsker det.
Den klare luften og de flotte fargene er rett og slett terapi for sjelen.
 

Ja i dag er det bare 7 uker til vi sitter på flyet på vei til Tenerife.
Det skal bli utrolig deilig å komme ned til varmen igjen, få en stor dose D vitaminer og bare kose oss sammen en hel uke<3
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)