torsdag 13. september 2012

God morgen

Good morgen alle sammen.
Her er hunden luftet, kaffen traktet og fårikålen står til oppvarming.
I går ble jeg liggende våken til kvart over et å lese sagaen om isfolket bok 13, klarte ikke bli ferdig så jeg har noen sider igjen i dag :)

Ellers er planen i dag å ta en liten tur innom pappa før jeg skal til min kjæreste kjære en tur<3
Jeg må nesten få ryddet litt mer her hjemme også før jeg drar, å bo i kasser blir det jaggu rot og uorden av skal jeg si dere..

For tiden venter jeg på hele 4 pakker i posten,to som er sponset og to mindre pakker jeg skal teste ut men som ikke er sponset, bare Silje som faller for billige/gratis tilbud hehe..
Men når disse kommer gjenstår jo egentlig å se, hater å vente på pakker..
Ikveld skal jeg og Tor Erik sjekke ut noe spennende og se om det går i orden, hvis det gjør det kommer det nok et glad innlegg på bloggen iløpet av helgen vil jeg tro ;)

Helgen blir jeg helt alene så da regner jeg med at det blir masse lesing og rydding her hjemme.
Hvis jeg bare får tak i en dvd spiller så blir det vel en del jentefilmer også ;)
Men nå er frokosten klar så vi skrives senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)