fredag 14. september 2012

Guttetur, Tenerife og helgens planer.

Hei alle sammen og god helg :)
Denne helgen skal min kjære på guttetur til Oslo så jeg har derfor hele helgen for meg selv.
Det er deilig det altså, men jeg skal ærlig innrømme at jeg kommer til å savne han veldig masse denne helgen her.
Derfor har jeg valgt å gjøre meg selv så opptatt som over hodet mulig samtidig som jeg setter av Silje tid.

Så i dag er planen å se jente dvdèr (liksom bare for å gni inn for meg selv at min kjære er langt unna) og kose meg med masse godis sammen med Asti.
Nå har jeg fått tv og dvd spiller i leiligheten så da må jeg jo benytte meg av det også ;)
Videre er planen å vaske over leiligheten, starte på bok nr 14 i serien sagaen fra isfolket og gå turer med Asti.
Akkurat nå er jeg ferdig med oppvasken og Asti er nettopp ferdig med "flasketuten peker på" og maser om å gå ut, så jeg får skrive resten når jeg kommer inn igjen.

--------------------
Sånn, da ble det en liten tur til stranden for oss, elsker å gå på stranden nå på høsten for da har vi som oftest stranden helt for oss selv<3

Imorgen skal jeg ut til mamma og søskena mine (ja og laban, husker dere han? den ene valpen etter Asti) og være der til Søndag, før jeg drar ut til Tor Erik og møter han der når han kommer hjem <3
Så da får vi hvertfall litt tid på søndags kveld før jeg ikke ser han før på onsdag igjen regner jeg med..

Husker dere den lille hemmeligheten jeg skrev om her om dagen?
Nå kan jeg endelig fortelle det, vi skal til Tenerife 18 November :)
Så nå er det sparing for alvor her i leiligheten, heldigvis fikk jeg tv veldig billig og får låne dvd spilleren, så der er det så og si ingen utgifter, og maten kan man gjøre billig fant jeg ut av med å kjøpe kyllingfileter fra first price hehe, så det blir mye kylling på meg i tiden frem over, og NOKA.
For nå¨som jeg vet at det blir tur skal jeg ned noen kilo til før vi drar slik at jeg kan føle meg best mulig når vi kommer ned :D

Ellers er det ikke så mye nytt å fortelle egentlig.
Jeg håper dere får en flott helg alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)