tirsdag 25. september 2012

Mine mål de neste 10 åra.

Ja jeg er i leiligheten i dag, derfor mange innlegg ;)

Jeg har sittet å tenkt gjennom hva mine mål for fremtiden er, både langsiktige og mindre langsiktige mål.

Innen sommeren 2013.

  • Jobbe, om ikke fast så hvertfall noen dager i uken.
  • Få lappen før sommeren 2013 er over!!!
  • Være gjeldsfri (jeg har fortsatt gjeld pga leiligheten jeg eide med Fredrik).
  • Være ute av DPS (psykolog).
Iløpet av de neste 5 åra.
  • Ha fast jobb.
  • Ha egen bil.
  • Flytte sammen med Tor Erik <3
  • Få barn <3
  • Ha egen grønnsakshage (jepp du leste riktig).
Iløpet av 10 år.
  • Håper jeg er lykkelig gift<3
  • Håper jeg har tatt videreutdannelse og jobber med noe jeg brenner for.
  • Har barn i hus i alderen 18 (hjelpes), 15 (dobbelt hjelpes), og mellom 5-8 år<3
  • Jeg har vært innom 10 land (intern).
  • At jeg fortsatt er like lykkelig som nå<3
Dette er hvertfall de måla jeg jobber aktivt for å oppnå, jeg vet at alle bortsett fra to er realistiske, de andre to jobbes med ;)
Jeg vet hvertfall at jeg SKAL klare de fleste av disse måla, og uansett når det skjer så vil livet mitt bli bra, for det er jeg som bestemmer hvordan det skal bli!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)