onsdag 12. september 2012

Dagen i dag.

Hei alle sammen.
Har dere hatt en fin dag?

Her startet dagen sammen med min kjære klokken 6 (tror jeg klokken ringte), når han var sendt av gårde skrek senga på meg, så da måtte jeg holde den med selskap noen timer før jeg sto opp.
Fikk i meg litt frokost før jeg turet av sted til byen for å pakke ned de siste tinga mine (var noen kasser jeg glemte sist) og få de fraktet hjem.

Vel hjemme var det egentlig bare å pakke ut nok en gang, sette på får i kålen og sette seg til rette med en bok, wii spilleren kan vist ikke brukes til dvdèr så da ble det bøker istede.
Nå er maten straks ferdig, en hylle er grunnet og jeg har to kasser igjen å pakke ut av.
Musikken er på, Asti er luftet og jeg nyter alene tid.

Etter mat tenkte jeg å slå skikkelig til med egenpleie, sånn mens jeg først har muligheten liksom.
Så da blir det full pakke med hår kur og skrubb.
Deilig å sette av tid til seg selv av og til, det får jeg forsåvidt mye av denne uken, men i morgen er det nok en kjæreste kveld og det gleder jeg meg masse til.

Håper dere har det supert alle sammen.
Nå er det mat på meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)