mandag 3. september 2012

Love.

Idag startet dagen før sola hadde stått opp, og fuglene feis for vår del.
Min kjære skulle på jobb og jeg ville bare ha selskap egentlig, så da var det bare å kle seg (godt siden det er kaldt her, ble to tykke gensere og tøfler for min del) og starte dagen.

Jeg er tilbake på NOKA for en stund nå, så frokosten ble en jordbær shake, god morgen norge på tv og Asti på fanget (herlig morgen stund).
Etter en stund fant jeg ut at det var alt for kaldt, så da krøp jeg under dyna litt, noe som endte med at jeg sovnet en time, jaja sikkert like greit det da holder jeg ut hele dagen ;)

Halv 12 skulle jeg møte en venninne (blir vel det selv om vi ikke har kjent hverandre så lenge tror jeg) til lunch, noe som var utrolig koselig.
Fikk også handlet inn noe nytt tøy på 70% tilbud (da er det gøy da) og et lys og fat å ha det på til huset (må snike inn hint om at det er dame i hus nå).
Nå holder husmor Silje på med middagen som blir kokt torsk (bra for barna) og venter på at "familien" skal komme hjem :)
Trenger jeg å si at jeg liker tilværelsen min?

Vennen min dagros ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)