mandag 24. september 2012

Drømme mannen.


Jeg har funnet frem til at jeg er utrolig heldig, for jeg har funnet det jeg vil si er svaret på drømme mannen.
For meg er drømme mannen en som:
  • Får deg til å le.
  • Du kan diskutere med.
  • En som lytter til det du sier.
  • En som tar til seg det du sier og prøver så godt han kan å endre enkelte ting så langt det går.
  • En som får deg til å smile bare du ser han.
  • En du våkner opp lykkelig med hver gang, og der du tenker at han vil du alltid våkne opp med.
  • En du kan gråte med.
  • En du kan drømme med.
  • En du kan håpe med.
  • En som motiverer deg til å nå dine mål.
  • En som får deg til å strekke deg lengere enn du trodde, bare fordi han vet du kan.
  • En som stiller realistiske krav til deg.
  • En som elsker deg for den du er, ikke den han skulle ønske du var.
  • En som ser bak masken og ser hvem du egentlig er.
  • En som deler dine interesser.
  • En som hvisker søte ord i øret ditt når han tror du sover.
  • En som kryper inntil deg om natten fordi han liker å ligge nær deg.
  • En du kan kose med, og bli koset med.
  • En som er så kjekk at det kribler i magen når du ser han.
  • En som gir deg verdens beste klem når du minst venter den.
  • En som forteller hvor deilig, nydelig og fantastisk du er.
Jeg kunne fortsatt i det uendelige, men da hadde dere mistet interessen (om dere ikke alt har det).
Jeg sier ikke at kjæresten min ikke har feil, for det har han også, men for meg er han perfekt, for meg er han drømme mannen og jeg kan se for meg et langt liv med han.
Jeg er heldig, og jeg er fult klar over det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)