tirsdag 11. september 2012

Plutselig kom energien

Gud for en deilig dag det har vært i dag.
Når jeg la meg i går sa jeg til meg selv at jeg ikke skulle ha noen planer når jeg sto opp i dag, jeg skulle ikke haste til byen for å "bare" ordne noe, jeg skulle ikke besøke pappa, jeg skulle ikke gjøre noe bestemt.

Jeg våknet først av vekkerklokken til min kjære, men la meg pent rundt og sovnet igjen.
Våknet så av at han forsiktig kysset meg før han gikk på jobb <3 Elsker den følelsen jeg får når han kommer stille inn på rommet og kysser meg forsiktig før han drar<3
Klokken 9 fikk jeg opp øynene og kroppen ut av senga, da var det å sette på kaffe, slippe ut hunden og sette meg på verandaen mens hun fikk gå på do.
Deilig høst møtte meg ute, kald vind, skarp høstluft og litt regn, hva er vel bedre da enn å sitte med en varm genser og en kopp kaffe?

Så var det å få i seg noe frokost, sette på god morgen Norge og bare slappe av litt.
Plutselig ble masse energi kastet på meg og jeg bestemte meg for å endelig få tatt vaskerommet nede i kjelleren.
For en jobb, her snakker vi ligge på alle 4 og skrubbe alt man kan, salmiakken som svir i øynene, og blaute knær.
Men jaggu ble det fint til slutt også!

Så tok jeg en tur ned til vannet med lille Asti, jeg sier det igjen like godt, jeg elsker høsten.
Det å sitte helt nede med vann kanten (ferskvann vel og merke) mens vinden blåser godt rundt deg, bølgene skvulper og solen så vidt gløtter gjennom.
Bladene blir røde, gule og brune, den skarpe luften, HERLIG!
Gikk gjennom kirkegården på vei hjem og fant ut at en tidligere kompis av meg lå der, det var en litt spesiell opplevelse egentlig, vi var ikke så nære den gang men det var fortsatt rart å se navnet hans der.
Gikk hjem og fikk satt over middagen og gjort den klart til min kjære kom hjem fra jobb<3

Nå sitter jeg i leiligheten mens min kjære er på joggetur etterfulgt av fotball kamp hos en kompis.
Jeg har endelig fått opp litt mer lys her inne nå, så nå ble det riktig så koselig her :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)