tirsdag 4. september 2012

Energitap.

God morgen, formiddag, ettermiddag, dag, kveld ja hva du måtte ønske selv:)
Dagen i dag har vært hektisk men deilig, har fått gjort mye og hadde masse energi (til tross for en natt med lite søvn) når jeg sto opp litt over 6 i dag.
Nistene ble smørt, frokosten laget og alle sendt hver til sitt.
En liten time for meg selv før jeg stelte meg og dro til byen for å møte pappa.
Bingo med pappa før jeg tok turen videre for å hente p-piller, høre med forsikringen min, hente noen flere bøker i serien sagaen om isfolket (som jeg nok en gang har fått dilla på) også busse hjem til mitt andre hjem igjen.

Der var det bare å hive seg rundt.
Rydde litt og forberede middagen (som i dag blir juicy chiken) som når står i ovnen.
Midt i dette forsvant energien min helt og jeg sitter igjen nå å roper etter senga.
Øynene er tunge, hjernen har koblet ut og søvn og kaffe virker som det eneste naturlige.
Men søvn må vente til i kveld, kaffe får vente til mannen kommer hjem, energien finner jeg vel et eller annet sted vil jeg tro.
Tipper den kommer samtidig som det blir liv i huset igjen, om under 20 minutter er "familien" samlet og da burde energien komme :)

Frem til da får jeg hive i meg siste slurken av energidrikken min :)
Ha en fortsatt fin dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)