mandag 10. september 2012

Bare kjærester.

Herlig mandag alle sammen..
Her er det fyr i ovnen og ruskevær ute.
Ingen varme er så deilig som vedfyring, så lun, trygg og barndomsminner varme som brer seg i hele huset.
Asti har funnet plassen sin forran ovnen, jeg sitter i godstolen og ser på dr. phil og spiser druer og det regner godt ute.
Deilig høst.

Det ble en svipp tur til byen for å kjøpe inn litt får i kål kjøtt og frukt til kvelden.
I kveld har jeg kjæresten min helt for meg selv igjen, noe som er helt fantastisk og som skal nytes.
For med to barn i hus andehver uke er det klart at man setter pris på den uken som er barnefri, ikke det at det ikke er koselig når de er her for det er det, og vi får kvalitetstid på kvelden etter de er lagt, men det er noe helt annet og bare kunne være kjærester en gang i blandt også.
Det er jo det som er veldig greit slik vi har det også, for andehver uke har vi muligheten til å bare være kjærester, mens andehver uke er vi kjærester på et mer seriøst plan, da handler naturligvis alt om at ungene skal ha det best mulig og vi setter nok fort hverandre litt til sides når de er våkene, men det tror jeg er ganske naturlig for mange.

Men i kveld er vi bare kjærester, oss to (og Asti vel og merke) og Dexter ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)